Arkadaşlar 5. Ayda bexsero ve nimenrix yaptırdık.
Hastalık vs derken 10. Aya kaldı 2. Dozlar.
İkisini farklı doktorlarda yaptırmış oldum.
İlkini nimenrix ikinci dozu bugün menveo yaptı doktor. Hiç içime sinmedi çünkü biri 2 doz biri 3 doz uygulanıyor. Klinik olduğu için maddi çıkarı olduğunu düşünüyorum. Merakım, başka biri var mı böyle farklı aşıları yaptıran?