Anneyimanne14 Alpylmz o anda basrirdiklari geliyo aklıma çok acımıştı düşünürken bile sanki karnıma bastiriyolar gibi ağrı hissettim şimdi psikolojik
otomatikanne Alpylmz yine kadın doğum uzmanına gidin doğum sürecinde böyle bir şey oldu devam ediyor diye o sizi yönlendirir
Alpylmz agahtokdemir41 ben ıkınıyodum ama bebek gelmiyodu nefesim ksildi onlar bastıryo ben acıyo diyorum ama nerde ebelerin umrunda değil
Miracinannesi52 Alpylmz ama yinede daha kolay doğuyor bende de çok bastırdı bastırınca benim nefesim kesildi ıkınmayı bıraktım hadi dayan ben bastırayım sende ıkın hemen doğacak dedi bir kere daha bastırdı bende 3 kere nefes alıp ıkındım doğdu bebeğim
Alpylmz agahtokdemir41 aynn baya zaman oldu ama hala o kadının bastıgı yer acıyo nasıl bişise agrı falan degil bu zaten
Miracinannesi52 Benimde normal doğumdu ıkınıyordum çıkmıyordu ebe de kolay doğsun diye koluyla bastırdı kanıma nefesimi kesti ama saolsun hemen doğdu bebek ondan sonra da acısı olmadı
Sblatc Alpylmz doktor bana da dirsekleriyle falan bastırdı ama sonrasında bi acı olmadı. Doktora gidin bence inşallah bi şey yoktur