Alpylmz bana da yapıldı ama hiç sonradan acı filan olmadı hatta bebek bi türlü gelmiyordu doktor bu saatten sonra sezeryana almak olmaz dedi az daha dayanın filan dedi son bi ıkın dedi o ara karnımdan bastırıp itti öyle çıktı bebiş içimden o doktora çok dua ettim mesela ben iyiki yaptı diye hiçte acı olmadı dediğim gibi bilmiyorum bi gidin doktora isterseniz ters bir şey olmuş olabilir