Rainnnn Aloaveraaaa bi müddet sonra yemek bile yiyemiycez o yüzden şimdilik tadını çıkarmak lazım evet 😂
2-erkekannesii Aloaveraaaa bi o ona bi ona bi bana aynı anda yiyoruz bazen büyük oğlum kendi yiyor 3 buçuk yaşın da küçük de mama sandalyesin de döke saça yiyor ama genelde ben yediriyorum en son sofradan kalkan ben oluyorum
Aloaveraaaa Elifdm ay bende sofrada emzirirdim hep o zamanlar rahattı. 😂 Sizi dinler inşallah. Genelde erkekler çok hızlı yiyorlar😂
BuzluKahve Aloaveraaaa 2 cocugum var sadece 1 akşam ayrı yiyoruz. O 1 akşam dışarıdan herkes başka şey söyler, isteyen odasında isteyen tv başında yer😅
Bebegimm1 Aloaveraaaa ahaha aynen valla ben eşime hemen kalkmasin diye canm kalkma sen gidersen bizimki yemez az daha otur diyorum sen varken boyle guzel yiyor diyip oyle geri oturtuyorum 🤣
acimavi Aloaveraaaa ben de sizin gibi yapıyorum, hem kızım hem eşim doyduktan sonra rahat rahat yiyorum yemeğimi ama hep beraber oluyoruz sofrada. Sofra adabını öğrenmesi için de, gelişimi için de en güzeli böylesi🌸