Aloaveraaaa 6ayliktan beri bütün öğünleri beraber yeriz şuan 11.ayina yeni girdi, ben bunun çok faydası olduğunu düşünüyorum ki artılarını çok gördüm oğlum şevkle yemek yiyor babasını görünce daha iştahlı oluyor. Evet bende yediğimden bişey anlamıyorum ama oğluma çok katkısı olduğu için böyle devam edeceğiz 🥰