Burdan gerçekten hepinize söylemek istiyorum, hepiniz bebeklerinizi 6. Aya kadar emzirmişsiniz hemen hemen ben 1.5 ay zor emzirdim, şuan bebeğim 6.ayına girecek 5.ayında 7850 idi kilosu.. Fakat yalnızca mamayla, ne yaşadığımı bir ben bilirim o yüzden yok yetemiyormuyum yok sütüm mü az gibi saçma sapan yazanlarda olmuş herkes emzirmek ister bebeğini ama olmuyorsa da verirsin mamayı olur biter yani neden bu kadar direnmek diretmek anlamıyorum gerçekten.. Emin olun emende emmeyende yiyende yemeyen de bir şekilde büyüyor, Allah can sağlığı versin 🙏🏻