meyrakus işin saçma tarafı bu aylarda önceki aylara göre kilo alımının azalacağını,önceki aylarda 1 kilo alabilen bir bebeğin bu aylarda 300-400 gr alabileceğini doktorunun mutlaka söylemiş olması gerekir üstelik persentil tablosu diye bişey var bebeğin kilo alımın gelişiminin normal olduğu gün gibi ortada :)neyse varsın zayıf olsunlar önemli olan sağlıklı olmaları.ama biz bu platformda daha çok görürüz bebeğim 6 aylık 10 kiloo daha nasıl beslemeliyimm gibi absürt sorular :)