Nnn1112 2 oğlum var biri ekimde 3 yaşına girecek, diğeri kasımda 1 yaşına girecek..Temmuzda ayırdım odalarını büyük oğlum gece uyanıyor arada ozman çıkıp tanımıza geliyor uykuya öyle devam ediyor..İkisini aynı anda uyutuyorum küçğk oğlum 9 aylık olduğu İçin yatırırken mama içiriyorum 21:00-21:30 gibi ve 01:30 da uyku arasında tekrar mama içiriyorum bellli olmuyor kalkması bazen 6-7-8 en geç 8:30 da uyanıyor daha bir düzenimiz oldu şükür ki bu düzeni diğer oğlumda 5 aylıkken kurmuştuk bu oğlumda 9 ayı buldu 😅😅😅😅😅denemekte fayda var kuzum dene bir ayırmayı kapılar açık yatıyorum en ufak seste mırıltıda hemen uyanıyorum zaten ..