Bende ilk önce odasını ayırdım. Gece beslenmesini de kademeli olarak bıraktırdım.
Odasını ayırdığımda 10 aylık.
Gece beslenmesini kestiğimde 1 yaşındaydı.
Gece beslenmesini kestiğimden beri kesintisiz uyuyor. Tabikide zaman zaman yanımıza geldiği oluyor, hasta olduğunda falan ama bence önemli faktör gece beslenmesini kesmek.