Piiiiiinaar bence biraz doğru söylüyor. Bebegi alıştırırsanız bir kaç ay sonra herseyi ağlayarak yaptırmaya alışır. Daha yeni bebeğimi uyuttum. Yarım saattir uykulu ve mızılanıyor. Beşiğe koyunca ağlıyor kardeşim kaldırdı geri kıyamadı. Getirdi yanıma mutfaktaydım. Aldım kucağıma 1 dakika ağladı susmadı, besigine koydum 1 dakika da orada ağladı uyumamak için. O inat ben sabırlı. 2 dakikada uyudu😊 ama ağlayınca kıyamıyoruz gerçekten. Yine de abartmadan ben bebeklerin biraz ağlaması gerektiğini düşünüyorum. Bizim doktorumuz nasıl ki biz ağlayınca rahatlıyorsak onlar da rahatliyor demişti. Ama dediğim gibi abartmamak şartıyla