Merve_54 bebeğim uyuyamadiginda huysuzlaniyor, ağlıyor tabi. Kayinvalidemde bırakın ağlasın biraz, ağlasın yorulsun diyor. Rahat uyur diyor. Nasıl müsade edebilirsin ki aglamasi için ya. İçim gidiyor ağlarken. Oda hemen kucağınıza almayın, alistirmayin kucağa diyor. Ciğerleri açılır hem diyor