Dodikom Nisaoz merhaba 20 aylıkken alırız demislerdi ertesi gün gittiğimizde alamıyoruz 24.ayi bekleyin dediler malasef 2 yaşı bekliyoruz oyun grubu için
incitomm Nisaoz bende eyupsultanda oturuyorum bana baya yakın ücretini v.s sordunuz mu daha küçük bebeğim ama bilgi edinmek için soruyorum.
incitomm Nisaoz teşekkür ederim eyupsultan da arayışıniz biter uygun bir yer bulursanız bizide yonlerdirin 🌺
Nisaoz Dodikom ben oradaki hz halit parkına sık sık getiriyorum kızımı. Bir gün denk geetirelim de kendi oyun grubumuzu kendimiz yapalim 😂
Dodikom Nisaoz ya gerçekten mi bizde oraya iniyoruz sürekli Eyüpte kuşlara götürüyorum çok isterim hiç arkadaşı yok mahallede de bizimkinin 😍
Nisaoz Dodikom bugun indirecegim ama kargo bekliyorum 🥴 inmeden once yazarım insallah gorursunuz denk geliriz 💞
Nisaoz Dodikom biz iniyoeuz eimdi bastket sahasinin yanindaki parkta olacagiz. Orada gorusmek uzere 🌸
Dodikom Nisaoz tama Nisaoz tamam bizde giyinip çıkıyoruz ben yazarım yine 15 dkye orda olmuş oluruz görüşmek uzere