Sevaa02 benjaminannesi besledikten sonra gazını çıkarmaya dikkat et. hatta beslenirken arada bi mola verdiriip gazını çıkar. biz hem anne sütü hem mama ile besleniyoruz o yüzden az az ama sık besleniyorduk ilk başlarda kusma yapmaması için.
Emir58 Cagristla evet yapar bende çok gazdan çektim emdigini kusardi 3 aydan sonra artık kendi çıkarıyor kusması geçti arada çok emdiği nvakit fazlasını çıkarıyor siz genede doktorunuza danışın