Cagristla geğirmeye çalışırken kusuyorlar, mideleri çok doluyken ıkınırken de kusuyorlar. Kimyon çayı gaza iyi geliyor, günde 1-2 bardak içiyordum ben o dönemde. Kakasını da rahat yaptırıyor. Ha sütü de arttırıyor.
Emzirdikten sonra dik tutup geğirttirmek önemli.