iremceren umutsuzluga kapılmanız için söylemiyorum ama benim kızım da ilk 4ay ciddi uykusuzdu. Bazı bebekler ilk 4ay cok siddetli uykusuzluk cekermiş; maalesef yapacak pek bir şey olmuyor. Tabi ki rutinlerinii yapın; acık havada gezidirin, banyo yaptırın vs ama uyumazsa uyumayabilir. En iyisi yardım istemek. Anneniz, kayınvalideniz ya da kardeşiniz kim olursa; gün içinde gelip sizin dinlenmenize yardim etsin. Insanin sinirleri alt ust oluyor uykusuzluktan ama soyle dusunun ki o yollardan gecen bir cok anneyiz. Gececek annesi; bol bol sarılın, öpün. Kısa çöpü çekenlerdeniz, nasip :)