iremceren size tavsiyem sürekli uyutmaya çalışıp, kendinizi üzüp nerede hata yapıyorum deyip, sinirlerinizi yıpratmayın. Çünkü o dönemde yaklaşık 3 4 aylık olana kadar bebekler, anne kucağında olmayı istiyorlar bu dönemede 4.trimester deniyor aslında. bebek kendini hala anne karnında sanıyor ve güvendiği kucakta olmayı tercih ediyor istemediklerinde de asla uyumuyorlar. Benim bunun farkına varmam 4ayı buldu ve ondan sonra herşey daha yoluna girdi. Eğer bir süre uğraşıp uyumuyorsa uyutmayın ☺️kalkın kucağınızda tutun ,evi turlayın, babasına verin. Ona da hak verin anne karnında sadece sizin organlarınızın sesiyle uyumuş,uyanmış ,oyun oynamış , şimdi yeni bir dünyaya adım attı ve daha önce görmediği bilmediği bir yer. bazen korkar, bazen annesinin kokusunu ister bazen canı sıkılır. genelliklede uykuya dirençli olurlar. Onu bu şekilde kabullenin onun isteklerine göre hareket edin . Siz uyumuyor diye strese girdikce bebeğinizin dahada uyumadığını görürsünüz. Bırakın uyumazsa uyumasın büyüdükce uyumayıda öğrenecek❤️Sağlıkla büyüsün miniğiniz🙏