Aslmom inşallah faydasını görürsünüz sizde 🙏 bu süreçte çok çok inatçı bir ateş falan yaşamadığınız sürece bebeğinizle calpol falan vermeyin , anne sütü alıyorsa kendiniz de ilaç, bitki çayları vs kullanmamaya dikkat edin ve tekrar söylüyorum enginar yiyin hafta 2-3 kez ki sütten geçsin , biz d vitaminini de kestik doktorlara göre pek yukseltmez diyor ama bence yükseltiyor herşey karaciğer de süzülüyor çünkü ama sizinkisi çok küçük vitamin olayı nasıl olur bilemedim doktorunuza danışın isterseniz , birde bebeğinizi kimseyle mıç mıç etmeyin opturmeyin bu süreçte hasta olmaması çok daha iyi en küçük bi gribal enfeksiyon dahi hemen yükseltiyor değerler yükselmeye meyilli olduğu için bildiklerim uyguladıklarim bunlar Allah yardımcımız olsun inşallah bebeklerimiz şifa bulsun da daha fazla yıpranmasınlar 🥺🙏