Aslmom hayır canım malesef bir sonuca varamadık daha herhangi bi tedavi de uygulanmıyor sadece 1 kere 5 gün hastane de yatıp çıktık o zaman sürekli ilaç verildi damardan ,genellikle grip olduğu zamanlar çok fazla yükseliş oluyor bizde , bir süre sadece kan tahliliyle takip edilecek hâlâ bu şekilde agresif devam ederse değerleri karaciğer biyopsi yapcaz dediler , alt ast dışında diğer değerleri nasıl acaba sizin ultrason çekildi mi o nasıl?