pembehanm 2 veya 3 ayllıkken nasıldı bebegınız benımkı suan 3.5 aylık resmen bana yapısık baskası benden alsın kucagına kıtametı koparıyo ıstıyokı tuvalete gıtmuyım sadece yanında durayım
Zlm Skyldrm benimkide 15 aylık odadan cikknca cami avlusuna terk edilmiş gibi agliyo 😄 6 aylıktan beri bize yapışık bizden başkasına gitmez yeni yeni kayinvalidemle oynamaya başladı.
Skyldrm Meraklimama her ağlamasında almıyorum ama krizlere girip sonrasında beni de krize sokuyo çözümü o şekilde de bulamadım maalesef
Meraklimama Skyldrm geçen bir psikolugda demişti bebekler bilerek anne babayı taciz edip rahatsız ediyorlar diye internetten arastirsaniz yada pedegogsan yardım alsanız belki böyle bir durum olabilir .
Skyldrm Smilee sorun şu ki bıraktığım zaman beni aramıyo aynı şeyi babasına yapıyo odadan çıkınca krize giriyo yani bana özel bir durum değil o an yanında kim varsa ona yapışık gün içinde de hep ben olduğum için bana yapışık maalesef