Rumeysa28 bebeğim 4 aylık ve 2.aydan beri meme reddi yaşıyorum evde gezerek emziriyorum ve asla oturduğum zaman emmiyor ağlıyor kafasını itiyor 7 kilo çocuğu kollarımda taşımaktan mahvoldum böyle düşününce gerçekten emzirmek hiç de zevkli bir şey olmuyor😢 hep isterdim oturduğum yerde emsin karnını doyursun inşallah o rahatlığa kavuşurum bir gün