Gokturksmama nasıl temizleyeceğini sormamış, güzel kokması için ne kullanıyorsunuz yazmış. KUSMUK kokusundan vs bahsetmemiş. Bebeğimin terinin kokusunu bile sevdiğimi söylemek analık yüceltmek değildir, siz her olaya veya bebeğine daha candan davranan herkese bu gözle bakıyorsunuz bence. Aynı zamanda bebeği duru suyla silmek de her zaman yeterlidir, çünkü siz inanmasanız da bebeklerde bebek kokusu diye bir şey vardır. Amaan neyse yaa kime ne anlatıyorum. Nasıl istersen öyle düşün