ippekbocegi anne olsak da insanız duygularımız geçmişten gelen travmalarımız , bedenimize yüklediğimiz anlamlarımız var. Çocuğum olmadan önce emziren birini görünce midem bulanırdı asla emziremeyecegim sanırdım. Ama kızım doğunca emzirmeyi cok sevdim o da emmeyi cok seven bir bebekti sütüm kesilene kadar (28 ay) her an her dakika emdi. Bende severek emzirdim. Ama eğer negatif hislerim olsaydı emzirmek istemeseydim bıraktırırdım cünkü biliyorum ki , her seyi hissediyorlar. İhtiyacı olan bi seyi bıkkınlık hissiyle yapmam bence ona daha büyük zarar verir diye düşünürdüm , hislerimi ona anlatıp memeden ayırırdım. ( ben 1 aylık bile olsa bebeklerin konuşulan her seyi anladıklarına inanıyorum ) ayrıca emzirmenin nesi kutsal olabilir ki , vücudumuz yapıyor zaten bebekle beraber geliyor diğer dişi hayvanlardan bir farkımız yok. Bebek sizin meme sizin duygularınızı en iyi siz biliyorsunuz size gerçekten kötü geliyorsa zorlanıyorsanız sütten kesin. Mamalar var ek gıdası var gayette güzel büyür. Bir bebeğin en ihtiyacı olan şey mutlu bir annedir 🌺