Gokturksmama bahsettiğiniz postun altına ben de bahsettiğiniz şekilde yorum yazanlardan biriyim, çünkü benim için böyle, ben kızımın terlemiş hafif ekşi bedeninin, kıyafetinin kokusunu seviyorum. Herkes sevmek zorunda olmadığı gibi herkes de tiksinmek zorunda değil. Kendi düşüncenizi savunurken karşıt düşünceyi yermeden savunun. Ayrıca o postta anne ilk yazdığında kusmuk kokusundan bahsetmemişti, doğal olarak da ilk yazıyı okuyan çoğunluk ‘bebekler zaten güzel kokar’ yazdı. Burada bir kutsama yok
ippekbocegi anneliğe gelince de kimi kutsal hisseder, kimi öyle hissetmez. Ben kızımı emzirmeyi seviyorum, bazen terleyip bunalsam da. Ama bu emzirmek kutsal demek değil, tamamen kendi hissettiklerimle ilgili. Zaten olay meme emzirmek değil, anne sütü. Bebeğe en faydalı gıda tartışmasız. Ama süt olmayabiliyor, anne emzirmek istemeyebiliyor bunlar da çok olağan. Size verebileceğim tavsiye emzirme konusunda kim canınızı sıkan yorum yapıyorsa onlara bu konuyla ilgili detay anlatmamanız. Yorum yapacak konuyu ellerine vermemeniz, sorarlarsa kısa kaçamak cevaplarla savuşturmanız