Arkadaşlar otizm doğuştam gelen bir hastalıktır. Sürekli ekrana maruz bırakılan çocuklar için uyaran eksikliği maruziyetine de otizm denilebiliyor. Şuradaki yazıları gördükçe şoka giriyorum, biz tv izleyerek büyüdük birşey olmadı, yok efendim otizm diye bişey yoktur aşılardan oldu diyenler acaba modern tıpla, bilimle çelişmenin kime ne faydası var? Yıllarca otizmli çocukları mesleğiminden ötürü görmüş biri olarak çok net söyleyeyim. TV,TABLET VE TELEFONUN ÇOCUK GELİŞİMİNE HİÇ BİR FAYDASI YOKTUR. 36 AYA KADAR EKRAN VERİLMEMELİDİR.