Başka bi posta yazdım buraya da yazayım direkt kopyalıyorum
Hatta ben size kendi eğitimimi anlatayım siz kendi çocuğunuza uyarlayin . Ben kucakta yürüyerek uyuturdum belim kopuyordu artık . Önce yürüme hızımı düşürdüm ağlama durumuna göre hızlandım susunca yine yavasladim önce buna alışti iki gün bile sürmedi. Sonra biraz yürüdüm biraz durdum bunu çok az yaptım. Sonra yürümeyi bıraktım sadece kucağımda salındım. Sonra kucağımda mayıştırıp yatağına koydum hemen poposunu piş pişledim yatağında dalmasını sağladım. Bunu iki haftaya yakın yaptım. Sonra bi anda kendi kendine uyumaya başladı nasıl oldu ben de anlamadım . Döne döne uyudu. Hem de il dışındaydım kendi evimizde değildik , şok geçirmiştim. Sonraki dönemde rutinleri yapıp yatağına koydum, yatağında duran bı amigrumi zürafası var onu kucağıma alıp piş pişledim yatağa koydum şimdi sen de piş piş yap dedim uzandı yatağa döne döne uyudu. Bir ay kadar böyle devam etti. Şimdi diş çıkarıyor ve atak dönemi yatağa koyup poposuna piş piş yapıyorum ayaklarına bacaklarına masaj yapiyorum gece uykusu yarım saati bulabiliyor gündüz uykusu 15 dk yi bulabiliyor ama yine de kendi uyuyor .