Merhaba, 4 aylik bir kızım var. Ayakta sallayarak uyutuyorum. Bu sıralar direnmeye başladı ne zaman ayağıma koysam uykusu var biliyorum ama gövdesini kaldıeıp kalkmaya çalışıyor. Memede de uyuyor bazen. Ama göğsümden alıp yatağına koydugumda uyaniyor. Uyku eğitimine başlamak istiyorum artık, şöyle yatağına bıraksam uyku vaktinin geldiğini anlasa kendiliginden uyusa😂 ama şöyle de bir durum da var, 5 ayını doldurduktan sonra izne gideceğiz 20 gün kadar falan. Şimdi eğitimi hadi verebildim diyelim zor olsa da 😂 oraya gidince düzeni bozulacak tüm uğraşlarım boşuna mi gitmiş olur 🥲