Gamzeey Super_mom sıvı alımı yetersiz yaz ayında olduğumuz için sık sık emzirmenizi tavsiye ederim eğer emmek istemiyorsa bi çay kaşığı su vermeniz gerekebilir
ZTS Super_mom böbrekleri susuz kalmış kristaleşme oluşmuş doktora götürün mutlaka mama alıyorsa mama ardından veya bir süre sonra su verin
tarcinnn Super_mom bende turunculuk vardı. Fazla terliyorsa idrarda atılacak çok bir şey kalmadığından oluyor dedi doktor. Daha serin tutun ve bol bol emzirin dedi
Super_mom Alka hayır canım o kadar sakin ki bebegim yani böyşr uykuya geç yatarsa acıkır sa öyle aglar kendi halinde bilmiyorum agrıyor yapıyor mu yapmıyor mu dilsiz meleğim benim bugün nefrolajiye götüreceğiz bakalım hayırlısı allahım
Alka Super_mom Kıyamam ya. Of bende bebeğim başını vurdu arabanın kapısına kocam ani.fren yaptı o kadar üzgünüm ki .
Alka Super_mom kızarıklık morarti yoktu. Bı gunude geçti çok şükür bişey olmadı . Çok dikkatli olmamız lazım çok . 🥺