[silindi] Melikeceylin o ne demek bilemedim ama benm bildiğim gayet normal bir doğum lekesi sonradan geçecek yani anne karnında oluyor ben sezaryen doğum yaptım bebeğimin poposuna kimse dokunmadı
Mother_of_Mustafa_Kemal Rabiaucler hiç bilmiyorum ama bu geçmişte bazı toplulukların bir inancıymış. Yani tarihte var batıl inanç gibi bir şey değil.
Mother_of_Mustafa_Kemal Rabiaucler yani benimde oğlum var tabi sağlıklı olması başta ama bir de kızım olsun isterim lekemiz var 😊 kimde ne yoksa onu istiyor işte.
Akays Melikeceylin 2 aylık olduk hala var poposunun hemen üst kısmıyla beraber ikinci ay kontrolüne gitmedim daha gidince sorucam doktora