Yorumları okurken gülmekten karnıma ağrı girdi resmen.😂 Şaka bir yana nacizene önerim ben öğrenciyken kurumsal restoranlarda çalısiyordum. Mutfak bölümü temizlik yaparken Suma marka temizleyiciler kullanırlardı. D9 ve D10 marka ürünleri gıdayla temas eden her yüzeyde güvenle kullanılabiliyor. Firinini çöpe atmana kocanla arayı bozmaya kaynanaya rezil olmana gerek yok. Giy eldivenleri al teli eline giriş 🤗 işlem bittikten sonra da borcamin içine su ve limon dilimleri koyup fırını sadece alt ayarda çalıştır mikrodalga temizler gibi içini dışını sil yeter bacım.