Elifnazannesi04 merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğimin alfa açısı düşük çıktı. Altunizade Acıbademde bir profa götürüyordum o bize havluyu arabez gibi koymayı önerdi.(1. Ay ile 2. Ay arası) açı çok şükür düzeldi. 6. Aydan sonra sıkıntı olduğunu biliyorum. 6. Aya kadar tedavi edilirse düzelme şansı çok fazlaymış. Umarım bandajla düzelir. İhmal etmeyin. Çok geçmiş olsun🙏