Elifnazannesi04 merhabalar, 6 aydan önce uygulanan bandaj tedavisinin başarı oranı çok yüksek. 6 aydan sonra gelişmemiş olursa mecburen ameliyat oluyor o yüzden benim size tavsiyem çocuk ortopedisine gitmeniz. Bandaj evet zor ve korkutucu geliyor, ki oda biz büyüklere zor geliyo bebeklerimiz çok ufak olduğu için çok çabuk adapte oluyorlar. Sonra ki süreç daha sıkıntılı