Damla takviye edici hiçbirinden fayda görmedim hatta biz en son gaz giderici şuruba geçmiştik vermediğim şey kalmadı nurse harveys sab simplex biogaia relactaz hepsini denedim hiçbirnin etkisi olmadı evet gazını çıkarmasına yardım ediyorlar ama o gaz çıkana kadar sakinleştirme adına hiçbir faydaları yok. Tam 2 ay her gün aynı saatte ağladı bebeğim hem de hiçbir şekilde sakinleşmiyordu. Biz mamayı bıraktık 2 ay 10 günlüktü. Mamayla birlikte artık çocuğuma ek bişeyler dayamaktan yorulduğum için damla şurup takviye edici hepsini kestim. Ondan sonra çok şükür düzene girdik. Tabi bunun ayının ilerlemesiyle de ilgisi var, ilk 3 ay malesef pek çözümü yok bu durumun. Sadece rahatlaması adına yapabileceğiniz gaz masajı iyi geliyor yağ ile yapacağınız kiraz çekirdekli patik kullanmıştım bir de ben gece uyuduğunda battaniyesinin altından ayaklarına koyuyordum sıcağın etkisiyle rahatlıyordu. Ayrıca hergün banyo rutini oluşturun iyi geliyor. Kolik bebek hiç kolay değil yanınızda destek ve yardımcı olabilecek birileri olursa sizin için de daha katlanılabilir olur. Sabır gerekli malesef. Ama 3 aydan sonra düzelmeye başlar merak etmeyin. 🧡
Ek olarak kullandığınız mama keçi sütlü olduğu için sindirimi daha kolay zaten anne sütü bileşenlerine en yakını da o. Kullandığınız mamanın ac si varsa onu deneyebilirsiniz. Ben ilk humana kullanmıştım, memnun kalmadık evolvia ac kullandım sonra daha iyiydi humana kadar şişkinlik yapmadı (gıda mühendisi anne olarak tavsiyem🤗)
khrmankumsl