Tubbb sizinle yer değiştirmek isterdim inanın ki o zaman hak verirdiniz.. ve herkes diyor bunu.. ben sabırlı bir insanımdır öyle bi kaç kişinin lafı ile kolay kolay bişey takmam kafaya.. bugün bu postu açma nedenim hasta ziyaretine gittiğimde bile bu lafı duymam ve acıyarak bakılan o bakışlar.. bi anne olarak ne kadar yıprandım ki burda bi destek aramaya kalkıştım..düşünün isterseniz