Denizelif Merhaba öncelikle benim kızım 4 ay 20 günlük 3100 kilo doğdu şuan ki kilosu 6800 Doğdu doğalı herkes kızıma küçük diyor bazen takmayın diyorum önemli olan gelişimi tombul bebek sağlıklı olduğu anlamına gelmez diye bugün yine dediler ve ister istemez kafama taktım atamıyorum aklımdan .. Çok kusan bi bebekti ve sadece ilk ay 1 kilo üzerinde kilo aldı gerisi hep 700 gr di . Ayrıca çok hareketli uyku düzeni sıfır nasıl kilo alsin ki niye hiç birşey düşünmeden anneyi düşünmeden böyle patavatsızca konuşuyorlar anlamıyorum gerçekten.
Portakal Denizelif 700 gram kötü değil gayet iyi kimseyi dinleme canı içinde olsun derler ☺️ Benim kızımda kan akışı tam olmadığından beslenememiş anne karnında 2 kilo doğdu herkes çok zayıf diyo düşünmeden bilmeden bizim elimizde değilki
Maviyesil121212 Denizelif kilonuz gayet iyi ki... biz de 4 ay 15 günlüğüz kilomuz 7300 ve tombiş olduğumuzu söylüyorlar siz de ortalamanın üstündesiniz yani acaba boyu mu uzun da zayıf duruyor anlayamadım
Canderinsumeltem Denizelif canım bizede aynısını diyorlar sizinle aynıyız bizde bebeğime bu 2 kilo var mı diyeni mi ararsın şimdiki bebekler yeni doğanlar benim bebeğimin 4 aylık halıyle doğuyomuş bunu diyen bile var insanlar düşünmez canım boşver bende üzülüyordum başta kafama takıyordum sonra baktım bebeğim gayet saglıklı kilosu az olsun varsın sağlığı önemli 💕💕🙏
KaSeAy Denizelif İnsanları değiştiremezsin ama kendini kontrol edebilirsin. Neden aslında zayıf olmayan bir bebek sırf başkaları dedigi için senin gözüne zayıf gelir bunu sorgula ve aşmaya calıs bence. Benm oğlum 8 aylık 7200 tahmini şuan. Ne kimse zayıf diyor ne de bana zayıf geliyor tam ideal😊 Ayrıca okuma yazmanız da var buraya yazdıgınıza göre. Açın tabloyu olması gereken kilo aralıklarına bakın sizinki ortanın üstünde.Sonra da konuyu kapatın . Daha iyi hissetmeniz için.
Denizelif Maviyesil121212 boyuda uzun değil canım kendi çapımız da ölçüyoruz 62 cm falan eti sıkı diyor yakından görenler ama iste bana teselli olmuyor millet küçük dedikçe
Denizelif Canderinsumeltem evde bende öyleyim gelişimi güzel aman cani içinde olsun kiloda alır önemli olan sağlık diyorum hatta küçük diyenlere küçük olsun diyorum bu seferde anne yiğit baba yiğit bu niye küçük diyorlar kucuk mu dogdu diyen var birisi yeni mi dogdu dedi 😤sanane diyecem olmayacak. Geçen birine gerçi bilerek büyütmuyorum benimkide böyle bi fantazi dedim ama için soğumuyor 😤
Denizelif KaSeAy haklisin kendimi kontrol ede ede edemez oldum mevlid yaptım orda bile bağırarak doğdu ile aynı hiç buyutememissin dedi patavatsizin biri o kadar insanın içinde bi anne olarak ağrıma gidiyor buyutemiyon sen ver biz bakalım falan diyen var... illaki tabloya bakıyorum doktorum ıyi diyor.. teyzenin birine doktor iyi diyor kilosuna dedim doktor ne bilir bakma sen zayıf bu dedi.. mama ver diyorlar kilo alsin diyede bebeğime mama tıkamam. Bu ortamda olunca insanda akıl kalmıyor valla bu postuda benimle aynı durumda olan kişiler ile dertlesmek biraz destek almak için actim...
Mervea Denizelif 700 gram gayet güzel hiç sıkıntı yapmayın oğlum her ay 600 gram alırdı sağlıklıysa milleti takmayın
Denizelif Mervea dışarda takıyorum eve gelip unutuyorum ama bugün bi teyze acıyarak baktı o dokundu galiba.. acınacak bi halde değil sonuçta kilosu az bile olsa
KaSeAy Denizelif O insanlardan cok var ama diyaloga bile girme. Ne derlerse desinler cevap verme geç. Senin aldırmadıgını görünce sonunda susarlar.
Sarelim Denizelif toplum illa bebekleri etli butlu gormek istıyor. Boyu uzunmuş kısaymış umurlarında degıl. Onlar bogum bogum kol bacak ve tombul yanak gordu mü aaa onun çocuğunun masallah var derler. Malesef durum bu
Tubbb Denizelif benim kızım 6 aylıkken 6800dü. Hiçbir ay da çok kilo almadı. Küçük değil bebeğiniz. Siz abartıyor olabilir misiniz
Herseyguzelolucak Denizelif Gayet iyi bebeginiz beniz kizim 9 aylik ve 7 kilo Allaha sukurler olsun saglik sorunu olmadigi icin hicte takmiyorum kimin ne dedigini
Farahzeynep Denizelif benim kızım da 2600 doğdu şu an 4.5 aylık 6300 gr , kimse de zayıf demedi. Dese de onlara ne?
Denizelif Farahzeynep ayy sen benim çevremi gel gör bi herkes mi der ya illahlah ettim valla artık. Ellerine ne geçtiğinide bilmiyorum sanki küçük dedin de noldu demi
Denizelif Sarelim inşallah o algı biran önce yok olur.. yoksa ben gibi cahil anneler üzülür durur.. bende biliyorum illaki sağlık önemli gelişimi önemli ama nedense takıyorum kafama acaba çok fazla duyduğum için mi oluyor..
Tubbb Denizelif herkes dememiştir de örneğin bir iki kişi demiştir belki.. çünkü küçük olmayan bir bebeğe neden küçük desinlerki. Anlatabildim mi acaba tam olarak...
Emsa Denizelif ay gayet iyi yaa sen kafana takma dogru olani biliyon sen kim ne derse desjn bosveeer onlar a kendileri baksa daha ihi bakarlar gibi geliyolar sanki anne olmadilar ayh kimseden anlayis bekleme bu zamanda sen neyi biliyorsan dogru takma yanlissa da doğrusunu sessizce ara hic hic takma
Denizelif Emsa onların gözünde cahil bebek bakmayı bilmeyen biriyim.. sen ne anlarsın mantığı asıl cahiller kendileri görmek istemiyorlar.. biz çocuk büyümedik mi biz bilmiyor muyuz havalarındalar bi laf söylesek.. büyüttün de nasıl büyüttün acaba..
Farahzeynep Denizelif iri kıyım olmak sağlıklı değil ki, Türk milletinde o mantık var, kilolu bebek sağlıklıdır. O anneler ne kadar yoruluyor kimbilir, ben benim kızı 1 saat taşıyorum da kolum kopuyor, bir de kilolu olsa düşünemedim.