Kesinlikle ama kesinlikle gönderin ana okuluna anaokulu ve ilkokul müdür yardımcılığı yapmış biri olarak söylüyorum, gelişim açısından ciddi fark var. ilkokula bağlı anaokulları sınıf sayısı az olduğu İçin büyük yaş grubunu alır ilk önce ; erken yaş yollamak isterseniz bağımsız anaokulları var, sınıf sayıları fazla olduğu İçin daha küçük yaş gruplarına kadar inebilirler.