Arenimo Asym33 hiç zor olmuyor korkutmayın kadını lütfen :) bezli bebek ve bardak koyuluyor zaten hiç sıkıntı olmuyor 10 aylıkken yaptırdım gayet rahat atlattım
Esra17 Eymen21 teşekkürler niye yanlış anlayayim maddi açıdan yaptıramadik anca o zmn biraz rahata ericex öyle yaptiricaz
Kose21 Piko2021 bence küçük oğlunuzu yaptırın sağlık açısından sünnet çok önemli, büyük oğlunuz için de 2-7 yaş arası yapmıyorlar diye biliyorum.
Piko2021 Kose21 aa öylemi bilmiyordum zaten aklımda okula başlasın sonra yaptırırım diye düşündüm küçük oğlumıda bu hafta yaptırayım en iyisi daha fazla geç kalmadan tşk ederim