Piko2021 Kızlar oğlum 10 gün önce yaşına girdi eşim dün sünnet yaptıralım dedi bide 2 buçuk yaşında bi oğlum daha var onu asla yaptırmam çok yaramaz asla yerinde durmaz hep dışarı çıkmak ister onu yaptırırsam sünneti iyileşmez daha da kötü olur eminim ama küçüğünü yaptırmak istiyorum ayaklanmadan nasıl olur sizce yaptırayım mı ağrısı falan çok olur mu bilgi verirmisiniz lütfen "
Esra17 Piko2021 bnm oğlum da 15.5 aylık henüz yaptırmadım 2_7 yaş arası yaptırmayın diyorlar ama bizde 1_2 aya yaptırmayi düşünüyoruz bnde bekliyim burda
Asym33 Piko2021 Canım keşke küçükken yaptrsaydin biz 3 aylık olduk geçen hafta yaptırdım çünkü 1 yaş üstüne yatacak dönecek biraz zor olacak senin için muhtemelen şimdiden geçmiş olsun
Nisann0601 Piko2021 Agri tabiki oluyor ilkgün biraz zor geciyor ama agri kesicilerle rahatliyorlar biz 4 aylikken yaptirdik cok rahat gecti. Sadece sünnetle bitmiyor birde sunnet sonrasi bakimi oluyor bardak koyma daha sonra eger klips yaptircaksaniz masaji oluyor.
Arenimo Piko2021 Geç kalmışsınız diye birşey yok hiç öyle düşünmeyin bir an önce yaptırın yine de rahat atlatırsınız hemen iyileşir merak etmeyin. Biz de 10 aylıkken yaptırdık oğlum sıralıyordu hareketliydi ama hiç sorun yaşamadık bezli bebekler 3 4 güne iyileşiyor
Eymen21 Esra17 merhaba yanlış anlamazsaniz havalar sicakken yaptırırsanız çok rahat oluyor benim de oğlum 14 aylıkken sünnet oldu 2 ay öncesi sıcaklarda bı zibinla durabiliyor fakat hava soğumaya başladığında illa giydirmek zorunda kalirsiniz
MerveKayraTugra Çok geç kalmışsınız desem kırılır mısınız? Çünkü zor geçecek. En güzeli ayaklanmadan yaptırmak. Küçüğü yaptırın.Onun tam zamanı. O toparlayınca da büyüğü aradan çıkarın. Ben 3 aylıkken yaptırdım.
Piko2021 MerveKayraTugra evet geç kaldık biliyorum 🤦♀️bizde 3 aylıkken yaptıracsktık ama araya sorunlar girdi erteledik büyük oğlumu da yaptıracsktık ama ozamanlar korona çıkmıştı büyük kaynım bırakmadı bişey olur diye ama küçük oğlum hala yürümüyor hatta emeklemiyor sürünüp dönüyor onun için şimdi mi yaptırsam diye düşünüyorum
Buse_Eymen01 16 aylık yaptırdık sünneti , 2 gün zor geçti 3. Gün bira daha iyiydi yaptırın çok beklemeden kesinlikle
Piko2021 Buse_Eymen01 aynen yaptırayım henüz yürümüyor fazla da yaramaz değil yerlerde sürünmesi dışında 😂eşim gelsin konuşayım bu hafta içinde halledelim kısmet olursa inşallah büyüğü de anca okula başladığında yaptırırım şuan imkamsız
Elifyussf Yeni yaptırdım 3 aylık oğlumu, çok rahat geçti henüz çok hareketli değil 1 oğlum daha var 5 yaşında onuda 2 aylıkken yaptırdım, en güzeli bebeklik te oluyor cunju ,agei sizi minimumm
Piko2021 Elifyussf ayy cidden mi pişman oldum şimdi ya keşke 2 sininde 40 çıktıktan sonra yaptırsaydım ama işte kısmet
Elifyussf Piko2021 küçüğünü şimdi yaptırın, derim illa bi arada olacaklar diye birsey yok sonuçta,daha,hızlı iyileşir büyükler genelde duymadığı için ameliyathane de yapıyorlar,
Elifyussf MerveKayraTugra ikisi aynı anda zorlanır ikisi de daha anne yavrusu ilgi isteyecekler huysuzlasirlar hareket ettikçe şişme morarma ateş olabiliyor ,
Piko2021 MerveKayraTugra 2 sine aynı anda bakamam hele büyüğünü hiç kaldıramam küçük oğlumu yaptıracam eşim gelsin konuşacam bu hafta hal olsum büyüğü ise ya okula başladığı zaman yada bakalım eğer küçüğün sünneti iyi geçerse sabrım var mı yokmu bi test edeyim ona göre onu da yaptırırım allahın izni ile
Piko2021 Elifyussf evet küçüğüne karar verdim bu hafta olursa inşallah aradan çıkarırım büyüğüde kalsım şimdilik duruma göre bakarız
Piko2021 Eymen21 yanlış anlaşılacak bi durum yok cnm haklısın büyük oğlumu yaptırmam şimdilik ama küçük oğlumu yaptırmaya karar verdim eşim gelsin konuşalım bu hafta aradan çıksın allahın izni ile tşk ederim
Esra17 Eymen21 teşekkürler niye yanlış anlayayim maddi açıdan yaptıramadik anca o zmn biraz rahata ericex öyle yaptiricaz
Arenimo Asym33 hiç zor olmuyor korkutmayın kadını lütfen :) bezli bebek ve bardak koyuluyor zaten hiç sıkıntı olmuyor 10 aylıkken yaptırdım gayet rahat atlattım