Ben küçük odama almtım toshiba hiç memnun değilim geçişler ve açma aşırı yavaş çalışıyor ayrıca youtubeden bir video birşey açıcam bir süre sonra donuyor yükleniyor diyor ama yüklenöiyor öylece ekran kalıyor vs bu tarz toshibanın çok şikyetini duydum internettede var baya bi siz yinede iyice araştırın