Deletedmom0099 Basak0326 neredeyse hiç bakmıyordu kelimesi falan varmıs bunlar güzel tepkiler ama en önemlisi ismine bakması ve göz teması
Basak0326 Deletedmom0099 göz teması var kendi adını da söylüyor Leyla diyorum alaa diyor ama siz söyleyince dikkat ettim yanında söylediğim de bakmıyor pek uzaktan seslenince bakıyor
Deletedmom0099 Basak0326 önemli olan bakması, o an birşeyle ilgileniyorsa bakmaması normal 10 seslenmenin 7sinde bakıyor mu?
Basak0326 Deletedmom0099 böyle düşününce kafam çok karıştı bir kaç gün takip edeyim mesela bazen leyla Leyla diyorum ama hiç.bazen bakıyor. Yaşıtlarıyla ilglenir çok parka gidiyorum onlara oyuncak verir al ver oynar yazınızı da okudum bu arada ne şanslı mercan. Bende korkuyorum bir şeyler varsa anlamamaktan 13 Buçuk aylık tam
Deletedmom0099 Basak0326 yani aslında daha kücük o yüzden bu isim konusu odakla alakalı, o aylarda odağı az oluyor cocukların o yüzden bazen bakmaması normal olabilir gibide geldi bana teşekkür ederiz 😍 doktorun sordugu soruları yazmıstım oradaki soruların cogunu yapabiliyor mu?
Basak0326 Deletedmom0099 13 aylık olanda hepsi var hepsini yapıyor ama sizinde hepsini yapmış 13 aylıkta ismine bakmıyor bazen 😕 birde ikincisinde bağırsak problemi yazmışsınız onu neden sordu biliyor musunuz bizim hala gaz sancımız oluyor
Deletedmom0099 Basak0326 bazı belirtiler sonradan cıkabiliyor evet ama 13 aylıkken ismine bakmaması dışında insanlarla ilgilenmezdi, göz teması kurmazdı ve hiç taklidi yoktu mesela
Cnam Deletedmom0099 merhaba özel eğitim aldığında ne yapiyorlar benim kizimda gidecek cok merak ediyorum nasil olduğunu
Deletedmom0099 Cnam eğer uyaran eksikliği, otizm ve gelişim geriliğiyse sebebi; oyuncaklarla oynatıyorlar mesela ineği alıp möö, kediyi alıp miyav yapıyordu bultaklarla oynstıyordu çay setiyle çay içmiş gibi yapıyorlardı gibi gibi
Basak0326 Deletedmom0099 bunları benim kızım yapıyor oyuncak kahve fincanı var içiyor bize içiriyor. Sokakta köpek görünce havlıyor kedi görünce miyavlıyor. Ama şey yapmak istemiyorum insan heo olumluyu görür ya alkış bay bay yapıyor gel gel hayır yapıyor en iyiai biraz gözlemek galiba size de çok sordum hakkınızı helal edin annelik çok zor
Basak0326 Deletedmom0099 son bir şey daha sormaj istiyorum lütfen hakkınızı helal edin çok sordum. Tavsiye edeceğiniz oyunlar var mı televizyonu tamamen çıkarmak istiyorum
PembePelikan mira___ ahahahahah daha neler ya 😅 1 yaşındaki çoçuğum amuda kalkmıyor diyenlere de psikiyatri önerir oldunuz
mira___ PembePelikan komik olan neresi tam olarak? Kadının şüphesi var ve bu şüphesine en iyi cevabı bir uzman verebilir.