Mucizemsin21 çok riskli bir durum göremedim ama çocuk doktoruna mutlaka bahsedin, gerek görürse cocuk psikiystristine gönderir
benim kızımda 1 yaşındayken ismine bakmıyordu 18 aylıkken otizm riski oluştu. özel eğitimlerle falan toparladık cok sükür ama ne kadar erken o kadar iyi. bu arada kızınız otizmli demek istemiyorum yanlıs anlasılmasın, siz doktora götürün en azından aklınız kalmasın