Gurbettt34 Saremmmmmm Çalışan anneysen alırsın tabi canım 170 ara sorgulat istersen ne durumda diye 32. haftada rapor almışmıydın
Saremmmmmm birminikbebekannesi peki bu ücret bizim mi oluyo yoksa çalıştığımız kuruma ödememiz mi gerekiyo
Mercimek26 Saremmmmmm memurlar doğum iznindeyken maaş almaya devam ettikleri için alamıyorlar diye biliyorum ben.