Saremmmmmm Gurbettt34 rapor parası ne kızlar bi bilgim yok 3 aylık bebeğim var memurum şuan ücretsiz izindeyim alabilir miyim bende rapor parası ulk başta ptt bu para aldım ame 315 tl gibi bi ücret
coffeemate Gurbettt34 rapor parasının çocuk sayısı ile ilgisi yok, ödenen SGK primine göre hesaplanıyor
Gurbettt34 coffeemate Öyle mi bugün bağkura uğradım şefleri izinliymiş hesaplayamam ama 2. çocukta daha çok dedi
birminikbebekannesi 12.500 aldım 2 hafta önce ama ben 37 haftada çıktım işten 32de ayrılırsanız 14 civarı alıyorsunuz
Saremmmmmm birminikbebekannesi peki bu ücret bizim mi oluyo yoksa çalıştığımız kuruma ödememiz mi gerekiyo
Biranne2109 Gurbettt34 doktorunuzdan rapor alıyorsunuz değilmi ne diyorsunuz bende alıcam inşallah ama çok bi bilgim yok 32. Haftadan sonra SGK olmamasımı gerekiyor yani
Gurbettt34 incikusunannesi Öyle mi canım ben bağkurluyum işveren yani çalışan değilim demek herkesin ki farklı
Gurbettt34 Biranne2109 32 hafta içerisinde alıyorsun canım bana direk doktorum tarif verdi bu tarihlerde gel raporunu verelim diye çalıştığını söylersen bilgilendirir zaten. Sigortalı oluyorsun yine tabi sadece rapor veriyor çalışabilir ya da çalışamaz diye
Gurbettt34 Saremmmmmm Çalışan anneysen alırsın tabi canım 170 ara sorgulat istersen ne durumda diye 32. haftada rapor almışmıydın
Mercimek26 Saremmmmmm memurlar doğum iznindeyken maaş almaya devam ettikleri için alamıyorlar diye biliyorum ben.