Deryatkd07 balcicegin_annesi ben Doğumdan sonra 10 kilo gitti hemen göbeğim ama 3 aylık gibi kaldı inşaAllah gider 😂
Zeykemk26 Zeyk bende var valla uouzun cızgı hatta gobek etrafım sımsıyah tıksınıtorum :-( 1 ay 25 gunluk oldu
Masalim Deryatkd07 ben uc aylıkken ne gobegım nede kılom kaldı 49 kıloya ındım ama cok fazla su ıctım
Momofaboy Deryatkd07 bence öyle. Tamam kaslar salıyo kendini haliyle dokuz ay yük taşıyo ama bünyesel diye düşünüyorum. Zaten basenlerim cardı tosun gibiyim şu anda basenden taraf.
Damlalparslanozdmr Deryatkd07 doşumdan ilk bi hafta sonra kullandım ama 2 hafta sonra çıkardım çıkarınca göbek kaldı haliyle