Asilahmet Minikbirkalp ben üşeniyorum bugün çok hep yattım daha yatmak istiyorum 🤣🤣 fırında karışık kızartma yaparım büyük ihtimalle 🤣🤣
Minikbirkalp Asilahmet valla bende yatmak istiyorum da iki bebe olunca imkansız oluyor 🤭 afiyet olsun şimdiden ☺️
src414141 Asilahmet yaza girdiğimizden beri yemek pişirmiyorum desem yeridir sağolsun eşimde aparatif seviyor bu akşamda sucuklu ekmek yeriz😅
Asilahmet src414141 2 küçük çocuk olunca aparatif çok tüketemiyoruz bizde normalde severiz ama çocuklarımız için sınırlıyoruz kendimizi😄
miracmoms Asilahmet şöle happykids anneleri olarak aynı bi apartmanda otursak keşke yapan yapmayana verse falan 😂😂
Asilahmet Minikbirkalp vallahi ben iki bebeyle yatıyorum oğluma pizza söyledim pizza yedi kızım beni emiyo zaten😂😂
Minikbirkalp Asilahmet ohhh daha ne olsun ☺️ benim. İkisi de küçük abisi sürekli uyandırıyor miniği ☺️☺️ birde hasta şuan çok mız mız o yüzden uykular haram oldu 🤣🤣 gerisi sizde
Masal_1 Asilahmet ya şimdi biz biraz yediklerimize dikkat ediyoruz adeta fil gibi olduk 😂😂 o yüzden bulgur daha masum dedik 😂😂
Minikbirkalp Asilahmet çok sağol Allah razı olsun ☺️ 3 gün önce yatmaya yakın ateşi olduğunu farkettim sabahında 39 olmuştu ateşi babasıyla hastaeye yolladım boğazları şişmiş antibiyotik kullanıyoruz bugün yoğun öksürük başladı uyku uyutmuyor o tür bir öksürük 🤷