Wolverine Birbebekkkbircicek henüz düşmedi bayağı ayrıldı bekliyorum ben de. Ama sıkışma ile şuana kadar geçen süreç 2-3 ay olmustur
Deletedmom_13 Birbebekkkbircicek benimde böyle oldu 2 ayı buldu düşmesi. Çok zordu kırıldı sanmıştım. Sadece elimi başımın üstüne koyunca sancısı azalıyordu. Acile gidip röntgen bile çektirmistim. Geçmiş olsun
ArdicEge Birbebekkkbircicek düsecek muhtemelen ama uzun sürüyor düsmesi. Ben cektirmistim uyusturup cektiler bişey hissetmedim ilk gece zonklama oldu.
Bebekcik2406 Birbebekkkbircicek tırnak etimdeki yara iyleşinceye kadar pansuman yapıp gazlı bezle sardım, tam olarak tırnağın çıkması 1-2 ayı buldu canım