O tırnak düşecek.. benim eşim de de oldu..arkadaşı saolsun otomobil kapısına sıkıştırdı. Eli aradaymis arkadaşı da kapıyı kapatıvermis. 1 ay kolunu dikti yukarıya öyle durdu yüksekte tutunca geçiyo ağrısı biraz derdi.. sonra tırnak düştü yeniden çıktı.. ama baya bı çekti o ağrıyı çok şiddetli ağrısı var diye ağrı kesici alıyordu.. benim esin kolay kolay ilaç kullanan bı insan değil hasta olsa doktora bile gitmez siz düşünün artık.. çok geçmiş olsun bu arada Allah sabır versin çektiğiniz acıyı tahmin edebiliyorum