Hamileliğimde dökülme başladı. Doğumdan sonra aşırı arttı. Ben de kısacak kestirdim artık her yerde saç toplamaktan yorulmuştum. Sağlık ocağı değerlerin normal dedi. Ama genel olarak takviye için decavit önerdi, 20 gündür kullanıyorum. Ondan mı oldu yoksa hormonlardan mı bu hafta farkedilir derece azaldı dökülme. Ama saçım azaldı, baya azaldı. Bakım istiyor.