Zeynepun24 Doğum sonrası saç dökülmesine karşı vitamın ne kullandınız hap içemiyorum onun dışında ne tabsıye edıyorsunuz emzırıyorum bu arada
Destan17 Zeynepun24 benimde çok dökülüyordu artık psikolojimin bozulma seviyesine geldim. En son çam terebentin yagını sampuanıma karıştırıp kullanmaya başladım. Farmasinin keratin serisi var şampuan maske onu kullanıyorum büyük oranda azaldı.
lanadelmiyav Zeynepun24 dogum yaptiktan sonra, 3. Ayda dokulme basladi 8. Ayda son buldu. Hormonel bir durum ve bu donemde vitamin fayda etmiyor maalesef. Ama isterseniz yine de sac serumlari kullanabilirsiniz
1_nisan Zeynepun24 inanılmaz dökülüyor yanlarım açıldı resmen surekli bağlıyorum görmek istemiyorum kan tahlili yaptırdım sonuçlarım normal çıktı vitamin falan vermediler ama tutam tutam dökülüyor kel kalicam bu gidişle
Miran26- Destan17 ben çamterebendinin tuzsuz şampuan nunu kullanıyorum gene dökülüyor hamileliğimde doğum yapdıgımdan buzamana dökülmesi bebeğim 4 buçuk aylık oldu felaket dökülüyor ve o senenden hergün ev süpürüyorum 🥵
Alvindmrkl Aselburcu en son ben de gideceğim 😢 serum verir büyük ihtimalle benim saçlarım doğumdan sonra daha da beslenmişti sanki ama ben salak gibi gidip boyattım ve sonra saçlarım aşırı dökülmeye başladı çok moral bozucu burda herkese Allah şifa versin de geçsin inşallah 😢
ipekkizimmm ben cildiyeye gittim 2 tane sampuan, 1 tane krem karisimi verdi. benim sac derimde konak gibi yapisik seyler de olmustu. 1 haftada dokulme azaldi bence doktora gidin 🙏🏻
Gokcemcelik Zeynepun24 ilk kizimdada aynı şeyi yaşadım simdide aynı 5 aylık oldu kızım 2 aydir inanılmaz dökülüyor . Saçımı açamıyorum heryer saç . Tararken tutam tutam dökülüyor . İlk kizimda kendiliğinden geçmişti ama aylarca dökülmüştü . Bende değerlerime baktıracağım
Alvindmrkl Gokcemcelik bende değerlerime baktırdım her şey normal boyattıktan sonra aynı dediğiniz gibi dökülmeye başladı 😢
Zeynepun24 Alvindmrkl ben boyatmadım ama doğumdan 2 ay sonra dökülmeye başladı boyayla alakası yok bencs
Gokcemcelik Alvindmrkl doğumdan sonrada hamilelikte kullandığımız vitaminleri kullanmaya devam etmemiz gerekiyormus gibi birsey duymuştum . Doktorada sormadım hic . Saçlarım zaten cok diye rahatsız etmiyor beni dökülmesi ama ortalık saç hep surekli süpürgeye tutuyorum 😣
Canmmel-26 Zeynepun24 ben şampuanımın içine evigen bemix bepanten iğne ampullerinden ikişer tane koyuyorum haftada bir de maske yapıyorum sorunum çözüldü topak topak dökülüyordu
Burcusenkoc Asmiinn aynı şekilde benim de hamile kalmadan öncede dökülürdü hamilelik de sıfıra indi dökülme Şuan kızım 4 aylık aşırı dökülüyor bir aydır
burcuo Asmiinn Ben de aynı durumdayım. Bebeğim 4 aylık oldu, 2 aydır falan tutam tutam saç dökülüyor. Acaba takviye biotin falan kullanmak fayda eder mi ki?
Veraaaa Gokcemcelik Evet doktorum bana devam etmemi söyledi d vitamini ve demir ilacına devam ediyorum şuan
Keremikoo Zeynepun24 ducray anaphase sampuanindan cok memnun kaldim 1 2 hafta icinde dokulmesini durdurdu. Onun disinda ocean mommy yada elevit kullandim icten desteklemek icin biotin cinko takviyeleri bakabilir, doktorunuza danisabilirsiniz.