Dfnnr gelişimi ile ilgili sorular aklıma geldiği kadarıyla ; parmak ucu yürüme var mı, küpleri üst üste koyar mı, kaşıkla kendini besleyebiliyor mu, birisine ismiyle seslenildiğinde onun kim olduğunu biliyor mu, bir yerlere tırmanıyor yada tırmanmaya çalışıyor mu, diğer bir odadan bir şey istediğinizde alıp geliyor mu, kalem tutabiliyor mu, ayakkabılarını giyebiliyor mu gibi gibi ama bu dediğim gibi gelişim testi her evet cevabı altında daha çok sorular çıkarıyor. Ona göre çocuğun gelişim yaşı çıkıyor.