Mekselinda00 intagramdan Osman gönülal izleyen herkesin psikolojisi bozuluyor. Ben bi açıp bakayım dedim ayına göre çok fazla beklentisi olan bi doktor. Mesela doktor olmuş ama insan psikolojisinden anlamıyor bence. O videoları kaç anne izliyor. Her bebek emeklemiyor emeklemek gelişim basamağı değil oğlum 11,5 aylık asla emeklemiyor ama sıralıyor yürüyor destekli şekilde. E bu adamı bi dinledim 9 aylım bebek emekler sürünür tutunup kalkar falan filan diyor insanın morali bozuluyor. Ama çevremde bazı bebekler bunalrı yapmadan yürüyor neden bunu da söylemiyor içimizi rahatlatmıyor. Bence instagram doktorlarını da dinlemeyin. Baya yapması gereken motor becerilerden bahsederken her şeyi yeri ve zamanında yapan bebekleri kast ediyorlar onlar. Gelişim geriden gelebilir ya da bebekler bazen atlatabilir. Oğlum gibi. Eskiden çok üzülüyordum hatta videoları bile dinlemiyordum oğlum hiçbirini yapamadığı için sonra oğlum büyüdü 1 yaşına girecek hareketlendi baya elimden tutup yürüyor elimden tutup kalkıyor kendi etrafında poposuyla dönüyor falan. Emeklemedi diye kafayı yicektim. Çocuk yüzüstü bile dönmüyor çünkü istemiyor sağa ve sola dönerek yatıyor tercihi bu yönde. Eskiden kafayı yicek kadar düşünürdüm şimdi bıraktım.